De man en zijn hond

Waar ik elke zondagmorgen naar uitkijk, is de wandeling met mijn vriendin en de hond.

We gaan elke zondag naar een ander natuurgebied, waarbij de ene keer de (autosnel)weg dichterbij ligt dan de andere keer. Ik geniet elke keer weer van de natuurgebieden, die wij in onze omgeving hebben liggen. Als we in een gebied lopen, lopen we vaak verrassend elke keer weer een andere route. Daar komen we dan pas achter als we weer op de terugweg naar de auto zijn.

Vandaag liepen we langs een beschermd natuurgebied, waar vroeger het openluchtzwembad van de plaats (waarin ik woon) lag. Omdat het mais door de droogte en aansluitend de vele regen pas nu op de normale hoogte staat en de temperatuur op zo'n 15 graden Celcius lag, werken de boeren door om zoveel mogelijk gehakselt mais binnen te halen. Vanmorgen reden tractoren met grote kiepwagens af en aan.


Reacties

Kati zei…
De man en zijn hond. Nou vooruit voor deze keer dan. Eigenlijk mijn hond, maar omdat jij t bent dan. ;)

xxx Kati
klaproos zei…
hoi christiaan,
yes, nu heb ik je adres goed,

heerlijk om met je hond je wandelen en te genieten hé,
geweldig,

wij zijn ook elke dag op stap, :-)

tot bogs

Populaire berichten