Niets moeten

Aan de linkerzijde van deze website staan ook links naar andere weblogs. Die van Daan staat er ook tussen.

Haar woord "Zinloos" in de titel bracht mij op een idee om o.a. over het woord zinloos te schrijven.

Tijdens het TV-programma Wereld Draait Door ontaardde de discussie over Johann Cruijff zo in een zinloze discussie, dat mijn vriendin en ik (allebei 'fan' van de Wereld Draait Door) spontaan van TV-zender wisselde. De presentator, Matthijs van Nieuwkerk, had de grootste moeite om de orde te bewaren.

Wat bij mij ook in het verhaal bij Daan opviel, was het woord moeten.

Ik heb in ieder geval wel de afgelopen 5 jaar wel geleerd, dat ik niets moet doen (nou ja, wel van maandag tot en met vrijdag de hele dag werken). Ik ga met veel plezier naar mijn werk, waar ik binnenkort aan een nieuwe uitdaging (een andere functie binnen hetzelfde bedrijf). Ik kreeg vorig jaar nog het verwijt, dat ik altijd een familiemens was. Ja, dat was toen ik nog alleen woonde en aan "moeten" deed. Ik moet niets. Het bevalt mij tot nu toe heel goed en dat wil ik graag zo houden.

Reacties

Antoinette zei…
Heerlijk toch, niets moeten naast wat we allemaal al wel moeten..:-)
Roos zei…
Moeilijk om een balans te vinden.
Daan (Dan) zei…
oh, fijn dat ik ook wel eens mensen inspireer...
;-)
liefs, Daan

Populaire berichten