Positief denken

Op de website van Tiny Buddha kwam ik o.a. het omgaan met negatieve gedachten. Daarom zet ik hier de 10 tips neer, die ik op de website van Tiny Buddha vond, om op een positieve manier met negatieve gedachten om te gaan:

1.   Change the way you think.
2.   Allow yourself to vent every once in a while.
3.   Practice yoga.
4.   Train yourself to be less judgmental.
5.   Make a list of things you’re grateful for.
6.   Be the change you wish to see in the world.
7.   Accept responsibility.
8.   Find what makes you happy.
9.   Take care of yourself.
10. Simply ask yourself when you open your mouth: would you rather complain or be happy?

Al langere tijd probeer ik zoveel mogelijk positief te denken. Het lukt niet altijd, maar dan probeer ik een negatieve gedachte om te zetten in een positieve gedachten:
"Choose happiness, focusing on the positive, and being kind always! It is your choice and no one else’s."

Reacties

Kati zei…
Ja dat is wel een goeie. Elke dag even lezen en trachten uit te voeren? ;)

Populaire berichten