"Always concentrate on how far you've come, rather than how far you have left to go." -Unknown

Elke jaar is het weer zover. Het jaar is al weer bijna voorbij en we gaan weer op weg naar een nieuw jaar.

Terugblikken kunnen we altijd op het afgelopen jaar, maar wat levert je dat op? Voor iedereen is dat verschillend. Je bepaalt zelf of je wel of niet wilt terugblikken of terugdenken aan dit jaar. Als je terugblikt, dan kun je dat op een negatieve of positieve manier doen.




Zelf heb ik besloten om aan dit jaar op een positieve manier terug te denken. Ook waren er een paar dingen, die voor mij negatief waren, zoals van baan moeten wisselen. Echter, ik heb altijd die negatieve dingen op een positieve wijze benaderd. Het gedwongen van baan moeten wisselen leverde een maand geleden zelfs een promotie op binnen de afdeling van het bedrijf, waarvoor ik werk.

Verder wilde ik dit jaar niet stilstaan in het een plek geven van mijn autisme. Met dank aan mijn eigen vriendin en aan mijn professionele begeleider ben ik weer een stuk verder gekomen. Ik ben er nog lang niet, maar ik wil eind volgend jaar met een positieve instelling, die ik altijd gehad heb, weer een stuk verder zijn met mijn doelen, die ik voor mijzelf gesteld heb.

Reacties

klaproos zei…
goed zo christiaan,
doorgaan,
no matter hwat,
je kan wel stil blijven staan, maar dan alleen om even om wat te drinken en weer door te gaan..

toppie..
Kati zei…
Ik sluit me bij Klaproos aan, Chris.
Antoinette zei…
Goed zo! postief denken en vooral zo doorgaan!
Christiaan zei…
Dank jullie allemaal. 2012 wordt mijn jaar.

Populaire berichten