Vooruitblikken naar 2012

No one is in control of your happiness but you; therefore, you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change.

Waar ik in mijn blog van 17 december 2011 nog het had over terugblikken, wil ik met dit blog vooruitblikken op 2012.

Ik ga deelnemen aan de cursus "Mindfullness voor volwassenen met Autisme". Ikzelf denk dat ik dan tijdens of na de cursus bepaalde situaties beter onder controle kan hebben, die ik nu soms niet onder controle heb.

Verder wil ik op mijn werk mij verder gaan ontwikkelen, zodat op dat vlak er rust blijft, zoals dat nu op dit moment is.

Tot slot wil ik doorgaan met inspiratie, die ik (dagelijks) krijg uit o.a. quotes van de website Tiny Buddha en er verhalen over schrijven op mijn blog, die ik wil gaan voorzien van foto's, die ik weer zelf wil gaan maken.



Reacties

klaproos zei…
dat gaat vast een heel mooi jaar worden christiaan,
ik wens je alvast veel plezier

Populaire berichten