Een prijs !

Op 2 maart 2012 werd ik blij gemaakt met een virtuele prijs, die ik van Kati kreeg.

De virtuele prijs is dat je één van de vijf mensen bent, die op website van de blogger genoemd wordt, dat je een virtuele prijs in ontvangst nemen mag. Dank je wel, Kati !



Voorwaarden om de virtuele prijs is, dat je de prijs op je eigen blog zet en je de prijs doorgeeft aan 5 andere bloggers, die minder dan 200 leden hebben.

De vijf websites, die ik de prijs wil geven zijn:

1) Roos, die over haar gezin schrijft, waarin ADHD en autisme een centrale rol spelen
2) Autisme/AD(H)D-blog-verzamelwebsite: Een centrale website, waar je heel veel lezen kan over autisme en AD(H)D.
3) Irma, die verhalen plaatst over mensen, die leven met autisme
4) Angeline, die over het leven met twee "Aspergers" schrijft
5) Greet, die over het gezin met autisme schrijft.

Ik heb er bewust voor gekozen om het autisme nog meer op de voorgrond te zetten. Er heerst nog steeds vaak een cultuur, dat je er niet over wilt of kan praten (bijvoorbeeld, dat je er voor schaamt, dat je een vorm van autisme hebt).

Reacties

Angeline zei…
Dankje Christiaan voor deze prijs,leuk dat je mijn blog hebt gevonden
grt Angeline
Herman zei…
Erg bedankt voor deze prijs. Ik ga er eens even goed over nadenken aan wie ik hem verder zal gaan geven...
greet zei…
Namens Greet en mezelf hartelijk dankt voor deze attentie.
Door er over te schrijven vanuit eigen ervaring kan men dit onderwerp verder bespreekbaar maken en hopen dat mensen die op zoek zijn naar lotgenoten en/of informatie er iets aan hebben.
groetjes.
Francky.

Populaire berichten