Ik maak vandaag tijd vrij om iets te doen wat me inspireert


Het luk niet vandaag, maar ik ga de komende weken bewust tijd vrij maken, wat mij inspireert.


Waar ik dagelijks positieve inspiratie vandaan haal, is de website http://www.voorpositiviteit.nl/ 


Op de website http://www.voorpositiviteit.nl  spreekt mij de manier waarop Mark zijn lezers inspireert met zijn dagelijkse positieve berichten, heel erg aan. Het is hoe je tegenover iets of wat of iemand staat.


Je kunt iets, wat of iemand volledig afkraken door heel negatief te (be)oordelen, maar je kunt ook bijvoorbeeld iemand heel erg stimuleren door hem of haar te helpen. Je kunt, zoals ik dat doe bij collega's die bijvoorbeeld angst hebben om te bellen, die persoon positief te benaderen door hem of haar tips te geven om de angst om te bellen te laten overwinnen.


Waar ik in ieder aan het werken ben, is om de boosheid, die ik soms heb, te overwinnen. Hoe kan ik dat bereiken? Door mijzelf ervan bewust te zijn, dat ik tijd vrij maak om tot rust te komen en zo inspiratie krijg om doelen te bereiken, die ik gesteld heb of dingen te doen, waar ik om wat voor reden nog niet aan toegekomen ben om te doen.



Reacties

Nathalie zei…
Als ik zoek naar inspiratie vind ik het niet.

Ik wens je een heel fijne vakantie!

Populaire berichten