100ste blog

Vandaag schrijf ik mijn 100ste blog.



Ik heb vaak geschreven over hoe ik met mijn autisme omga, met de ziekte van mijn moeder, mijn familie en mijn gezin omga.

Ik probeer dat zo goed mogelijk te doen. Ik ben daarin niet perfect, dat weet ik. Gelukkig zijn er (professionele) mensen in mijn omgeving, die mij daarbij helpen en waar nodig mij een zetje in de goede richting geven. Ik wil iedereen, die mij helpt, daarvoor in dit blog bedanken. 

Er zijn mensen, die ik apart wil bedanken, omdat zij een belangrijke rol in mijn leven spelen of gespeeld hebben: 

mijn vrouw, mijn gezin, mijn vader en moeder, mijn twee zussen, mijn zwager en mijn jongere broer

Tegen hen wil ik apart "Dank je wel" zeggen.


Ik ga door met het schrijven op dit blog, omdat ik het belangrijk vind, hoe ik mij voel, hoe ik met mijn autisme omga en dat ik over andere onderwerpen mijn mening blijf geven.

Een ander onderwerp is bijvoorbeeld Prinsjesdag. Vandaag is het Prinsjesdag, de derde dinsdag in september, waarop het staatshoofd het nieuwe parlementaire jaar opent en de minister van Financiën de begroting van het volgende jaar presenteert. 


Vaak lekt de begroting al in de dagen voor Prinsjesdag uit. Ook lopen de vrouwelijke Kamerleden veelal met hoeden. Soms gebeuren er dingen tijdens Prinsjesdag, zoals twee jaar geleden, dat een toeschouwer een waxinelichtje tegen de Gouden Koets aan gooide of dat de Troonrede misschien slaapverwekkend is voor de genodigden, zoals vandaag bij Diederik Samsom gebeurde. Door de verkiezingscampagne en de verkiezingen had Diederik Samsom een klein beetje slaaptekort en zat te knikkebollen, waarvoor hij voor de camera zich verontschuldigde. 

Reacties

Aline zei…
Gefeliciteert met je 100ste blog! veel schrijfplezier verder!
A van de Aa zei…
Proficiat en op naar de volgende 100.

Populaire berichten