Reizen is het hart verwijden

Reizen is het hart verwijden

A. Pierson


Nu de 'r" weer in de maand zit, begint mijn favoriete jaargetijde weer: de herfst.


Ik merk het 's-morgens al vroeg als ik om 06.00 uur op werkdagen de deur uit gaat. Het wordt al kouder. De zon gaat steeds later op.



Ook zie ik onderweg, dat bomen verkleuren.



Wat ik vorig jaar zelden gedaan heb, is zelf het maken van herfstfoto's. Wat ik al eerder vertelde, is dat ik mijn fotocamera moet laten maken, want ik ben eigenlijk verzot op het maken van foto's. Voor het maken van foto's hoef ik niet ver van huis te reizen, omdat in mijn omgeving veel bossen zijn.


Ook in onze achtertuin zie ik de tuin in een herfsttuin veranderen. Heerlijk om dat te zien te veranderen. Laat de herfst en aansluitend de winter maar komen.

Reacties

Antoinette zei…
Ik vind de herfst ook prima hoor, al heb ik nog niet genoeg van de zon. De winter vind ik de leukste: sneeuw, ijs, als het een beetje meezit! Maar nu moet ik er nog niet aan denken! Eerst zondag maar genieten van de zon!
A van de Aa zei…
Alle jaargetijden hebben hun charme, maar de herfst met zijn kleurenpracht ......

Populaire berichten