Wie ben ik (deel 1)


Ik kreeg vanmorgen in mijn mailbox het dagelijkse bericht over positiviteit.

http://www.voorpositiviteit.nl/374-ken-jezelf


Daarom gaat het vijfde onderwerp in "Tien dagen schrijven" over jezelf kennen.

Door over autisme te lezen en met mijn autisme zo goed mogelijk om te gaan wil ik ook er achter komen, wat in de rest van mijn leven belangrijk is.


Door het bovenstaande artikel werd ik geprikkeld door de vragen, die in het artikel stonden:



Wat zegt je verleden over je? Wat deed je graag? Wat is er echt goed gegaan? En waarom? 
Wat heb ik nodig om te bestaan? Wat kan ik goed? Wat wil ik graag? Wat zou ik moeten doen ofwel hoe ziet mijn beste leven er uit? 
Door antwoord te geven op deze vragen, wil ik er achter komen, wat voor mij belangrijk is.
Ook ben ik al een half jaar bezig om mijn talenten en kwaliteiten te benoemen, omdat ik er achter wil komen, wat voor soort baan echt goed bij mijzelf past. 
Ik verdeel de antwoorden op de bovenstaande vragen over meerdere blogs, omdat ik zelf dan beter het overzicht heb. Bovendien blijft het blog ook voor jou als lezer hopelijk interessant genoeg om alle vervolgdelen te lezen.
Dit blog is het openingsartikel van de serie "Wie ben ik".

Reacties

Populaire berichten