Liebster Blog Award






Van Aline kreeg ik de nominatie voor de Liebster Award.

Ik ben haar daar dankbaar voor.

Hoe werkt het?

Je krijgt 6 vragen van degene, die jou voor een Liebster Blog Award nomineert.

De vragen zijn:
  1. Vertel 11 dingen over jezelf.
  2. Beantwoord de 11 vragen die aan je gesteld worden:
  3. Maak 11 nieuwe vragen.
  4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen deze Award.
  5. Laat hen dit weten.
  6. Bedank de persoon van wie jij de nominatie kreeg
1) 11 dingen over mijzelf:

Ik, die

  1. zelf 42 jaar oud is,
  2. samen met mijn vrouw,
  3. die 45 jaar jong is,
  4. ergens in Nederland woont en
  5. stiefpapa is van twee pubers van 15 en 18 jaar oud, die
  6. ergens in Nederland de hele week 36 uur werkt, die
  7. van lezen houdt,
  8. liefst op vakantie gaat 
  9. en met de keeshond en mijn vrouw
  10. in de ruige natuur van Schotland
  11. wandelt
2) De vragen bij vraag 2:

  1. Welke kleur heeft je voorkeur?
  2. Zomer of winter?
  3. Wanneer ben je voor het laatst naar de tandarts geweest?
  4. Uit eten of concert?
  5. Je hebt een jas gekocht en binnen vier weken is de rits kapot. Ga je terug?
  6. Familie of vrienden?
  7. Geloof je in God of in jezelf?
  8. Auto of fiets?
  9. De collectant staat voor de deur. heeft u iets over voor aidskinderen in Afrika? Geef je iets?
  10. Je moet kiezen: voetbalwedstrijd of kerkdienst. Wat doe je?
  11. Een vraag die Aritha ook stelde: vertel eens iets wat bijna niemand van je weet?

Mijn antwoorden:

  1. Ik hou van herfstkleuren rood, geel en bruin
  2. Het mag van mij het hele jaar winter zijn.
  3. In oktober 2012 ben ik voor het laatst naar de tandarts geweest.
  4. Er zijn meerdere concerten waarvan ik hou: pop en klassiek
  5. Ik ga terug naar de winkel
  6. Ik hecht heel erg waarde aan familie, die mij dierbaar is.
  7. Ik geloof in mijzelf
  8. Ik gebruik het liefst de fiets, maar de auto kan ook.
  9. Als de collectant zich niet legitimeren kan voor de collecte, dan geef ik niets.
  10. Ik kies voor de kerkdienst
  11. Ik ben een open boek

3) 11 nieuwe vragen:

  1. Welk meubelstuk- of  accessoire komt jouw huis beslist niet in?
  2. Krijg je vaak onverwacht bezoek?
  3. Wat heb je vandaag gedaan?
  4. Wat wil je morgen doen?
  5. Waar wil je ooit nog eens naartoe?
  6. Reageer jij wel eens op TV- of radioprogramma's?  
  7. Ben je, in je normale doen, meer bezig met denken, doen of met je image?
  8. Ben je in de omgang met andere mensen meer een probleemoplosser of een probleemmaker?
  9. Zie je veel problemen of vooral plezier?
  10. Wat stond er voor vandaag op het menu?
  11. Eet je op vrije dagen 2 of 3 keer een maaltijd? 
4 &  5: Aan 11 bloggers om de Liebster Blog Award te nomineren komt ik niet, want ik volg er 8:

Reacties

Aline zei…
Leuk dat je er op hebt gereageerd!! Ik kan alleen de genomineerden niet lezen, maar dat zul je zelf ook wel zien. Enne...gefeliciteerd met je award!
Antoinette zei…
Gefeliciteerd met je award!

Populaire berichten