Zondag

DSC_0019

Het was vandaag heerlijk weer om te wandelen. 

Ik heb een maand geleden op mijn fotocamera de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld en ben weer opnieuw begonnen met het maken van foto's. 

Het is een hele tijd terug, dat ik veel foto's maakte. Dat had te maken met een (inmiddels gestopte) hobby: roeien

Ik werd onlangs weer even in de roeiwereld teruggebracht, omdat ikzelf een verzoek kreeg om een foto uit de oude doos op te diepen voor iemand, die destijds verslaggever was en nu een eigen bedrijf aan het opzetten is. Het was een mooie tijd om mee te maken van 2003 tot en met 2006 om tussen alle professionele persfotografen ook foto's van de roeisport te maken.

Misschien dat ik het ooit nog eens oppak.

Wat nu voor mij belangrijk is, dat ik geniet van het leven, dat ik nu heb. Ik geniet van de grazende koeien in de wei.



Waar ik ook gewoon blij van wordt is, zijn de gevallen bladeren en de vallende  bladeren van de bomen.

DSC_0028

De stilte, de loeiende koeien, een in de verte blaffende hond, de wind en de vallende bladeren geven mij positieve energie, waar ik blij van word.


Ik geniet van de vogels (in alle soorten rangen en maten), die in onze achtertuin kunnen genieten van het vogelvoer, dat ik vanmorgen in het voederhuisje gelegd heb. De heg, die de afscheiding vormt tussen onze tuin en de tuin van de buurman, zit vol met allerlei soorten vogels. De vogels in de heg fluiten de hele dag door. 



Als ik er vandaag ook voor zorg, dat de nieuwe buitenverlichting opgehangen is en deze met de waterpomp aangesloten zijn op de nieuwe buiten-stop-contacten, er daarna geen kortsluiting ontstaat en vandaag de was gestreken is, kan ik vanavond met een tevreden gevoel gaan slapen.....

Reacties

Populaire berichten