2013

Vandaag, Eerste Kerstdag 2012, heb ik de computer bewust uitgelaten en heb dit blog gisteren op de verjaardag van mijn vader geschreven en heb ik het blog alvast vooruit gepost.

In

wil ik anders en beter gaan leven en nog meer bewuster keuzes gaan maken, omdat ik in 2012 o.a. door het lezen van blogs bewuster aan het denken gezet ben.

Ik heb heel lang het woord "moeten" niet meer in mijn dagelijkse woordenboek staan. Het enige dat echt moet is werken, boodschappen doen, eten en slapen. De rest moet niet, maar mag of dat ik het wil. 

Ook wil ik in 2013 beter om met mijn autisme beter omgaan. Ook het schrijven van blogs zal ik nog bewuster gaan doen, omdat ik nog meer over mijzelf te weten wil komen, zoals waarom ik ben zoals ik ben, hoe ik ben, wie ik ben etc. 

Reacties

Populaire berichten