Big Brother is watching you

Vandaag las ik op Twitter, dat de sociale websites Facebook en Twitter voor het eerst per gebruiker een jaaroverzicht maken.

Big Brother WWW houdt je in de gaten. Ook bij het jaaroverzicht. Facebook zet de 20 belangrijkste gebeurtenissen van het jaar voor je een rij. De blogs, die ik geschreven heb en aan Facebook koppelde, stonden deels in het Jaaroverzicht.

Wat ik in ieder geval nooit op Facebook en Twitter zal doen, is mijn werkgever in een kwaad daglicht zetten. De laatste jaren zijn er al werknemers geweest die, door hun eigen stommiteit, op de Sociale media zich negatief uitlieten over hun werkgever en vervolgens op grond daarvan ontslagen zijn.

Ik gebruik de sociale media dagelijks en krijg gelukkig geen negatieve berichten op mijn pagina's.  Vaak steek ik andere gebruikers een hart onder de riem door ze te steunen en er voor hen te zijn.

Reacties

Populaire berichten