Kruispunt






Elke dag in ons leven passeren wij kruispunten.

Letterlijk en figuurlijk. Letterlijk als je bijvoorbeeld als fietser een kruispunt op een weg oversteken moet.
Figuurlijk als je op een punt in je leven staat, waar je op dat moment een belangrijke beslissing je neemt. Dat kan bijvoorbeeld het kopen van een huis zijn, maar ook het zoeken naar een nieuwe baan. Die nieuwe baan zoek ik momenteel.

Een tip, die ik gisteren bij het arbeidsbureau kreeg, was dat ik nog in mijn Curriculum Vitae een profielschets opnemen moest, omdat veel werkgevers vaak de CV als eerste lezen. Een andere tip is, dat ik mijn netwerk verder moest gaan uitbreiden.

Dat netwerk bestaat uit oud-collega's, waarmee ik samengewerkt heb en andere mensen, die ik via uitzendorganisatie heb leren kennen. Ik kan door bijvoorbeeld vrijwilligerswerk te gaan doen dat netwerk ook uitbreiden.

Geestelijke kruispunten in mijn eigen leven zijn voor mij belangrijk, omdat ik nog bewuster dan vroeger keuzes maak.






Door een krachtige boodschap naar het universum te sturen, dat ik een nieuwe baan wil hebben, die echt bij mij past, gaat het mij ook lukken, dat ik een nieuwe baan krijg.






Reacties

Populaire berichten