Heldere kleuren

Omdat ik vanaf 1 januari 2014 van plan ben om wekelijks mee te doen met de Thurday's Challenge, heb ik op de betreffende website gekeken, wat het thema van 26 december 2013 was.

Het thema is Heldere Kleuren (Bright Colors).

Daarom ben ik in mijn foto-archieven gaan kijken en kwam een CD-rom tegen met foto's, die ik 10,5 jaar geleden gemaakt heb, toen ik in Australië op vakantie was.

Dit zijn foto's, die ik 's-avonds in Sydney gemaakt heb:


Ook had ik mijn fotostatief bij mij, zodat ik met de belichtingstijd van de foto's kon experimenteren kon. Voorbeeld is de Harbour Bridge, waarbij ik vanaf dezelfde plaats meerdere foto's van deze brug gemaakt heb.







Ook heb ik een foto gemaakt van de skyline van Sydney:






Reacties

Kati H zei…
Mooie foto's. En mooie kleuren ook. :)
MarjaK zei…
Mooie foto's met een goede invulling van het thema! Ben benieuwd naar jouw volgende bijdragen!

Populaire berichten