Architecture

Het thema van Thurday's Challenge van deze week is: Architectuur. 

Na het WK roeien in 2002 plakte ik er nog een week vakantie in Barcelona aan vast, waar ik onder andere foto's gemaakt heb van huizen, die in de stijl van Gaudi gebouwd zijn.

La Rotonda, gebouwd in 1918


Ook heb ik veel foto's gemaakt van de Baseliek van Barcelona, Sagrada Familia en is ontworpen door Anton Gaud. De eerste steen werd in 1882 gelegd en naar verwachting is de baseliek pas in 2026 helemaal klaar.


In 2003 was ik in Nieuw Zeeland op vakantie, waar ik de premiére mee maakte van deel 2 van Lord of the Rings:



Reacties

minoesjka2 zei…
Ben zelf nooit in Barcelona geweest, maar het staat zeker op mijn lijst. Heb al zoveel geweldige foto's uit deze stad gezien, dat ik het met eigen ogen en camera wil ontdekken.
MarjaK zei…
Mooie foto's, ik zou Barcelona ook zeker nog wel eens willen bezoeken. Maar als Lord of the ring fan vind ik de laatste foto helemaal geweldig, een enorme Gollum!
Hanny zei…
Barcelona staat op mijn lijstje om een keer te bezoeken. Zeker om alle prachtige gebouwen die er zijn met eigen ogen en via mijn camera te zien.
Prachtige foto's bij het onderwerp architectuur!

Populaire berichten