Dag 2013, hallo 2014

Vandaag is er weer een nieuw jaar begonnen.

Ik ben in ieder geval van plan om:

  1. mee te gaan doen met de wekelijks Thursday's Challenge, waarbij je op basis van een thema een foto op je website zet,                                                                                                                                
  2. een betere planning te maken om dingen, die in huis nog niet gedaan zijn, dit jaar wel uit te voeren en niet nog eens een jaar uit te stellen,                                                                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                               
  3.  mijn Mindfullness-oefeningen weer wekelijks te gaan doen,
  4. er voor te zorgen, dat ik dit jaar 2 x verlenging van mijn arbeidscontract krijg                                       
      
  5. en er tot slot voor te zorgen, dat mijn gezin ook dit jaar zich geen zorgen hoeft te maken.

 

Als ik deze 5 dingen dit jaar gerealiseerd heb, dan kan ik met een goed gevoel terug kijken op 2014.

Het wordt wel een kwestie van discipline, veel geduld en veel gaan opschrijven, dat ik dingen niet ga vergeten:

Laten we het vooral proberen:

het risico is dat het lukt.

Hoop is het geloof dat het goed komt. 


Liefde is het vertrouwen dat het goed is.

Reacties

retriever zei…
。❊ * 。❊ 。 ❊ _█_ ❊ 。 * ❊
_Π_____ (•.•) * 5☆★☆★☆
❊ /______/~\ ( ♥ ) ❊ 2014 Happy Day ❊
|田 田 |門| ( ♥ ) Happy New Year❊
•♫♥♫*♥*♪♥♫•♪*♥♫•♫♥♫*♥*♪♥♫•♪*♥•♫♥♫*♥*♪
http://blog.seniorennet.be/louisette/

Populaire berichten