BOOKS (Library, School, Old, Journals, Notebooks,...)

is the Thursday's Challenge for today.

BOOKS (Library, School, Old, Journals, Notebooks,...) is the photo theme



When I read a book, I have to concentrate to read the book, because of my autisme I'm sensitive for ambient sounds. The best place to read a book to me on the sofa in the living room, where the radio broadcasts classical music.

I have different genres of books that I like to read:

  1. historical novels
  2. Dutch novals
  3. old books with the grammar of time
  4. thrillers
Since I met my wife in 2007 one wall in our livingroom is filled books of my wife and myself.

Several times a year my wife and I buy in small old fashioned bookshops (old) books those appeal to us and we like to read. 


Then we have to make room in our bookcase for the newly purchased books

I'm curious what picture you've chosen picture for the theme "BOOKS (Library, School, Old, Journals, Notebooks,...)" 

Reacties

jyothiclicks zei…
That is indeed a beautiful collection. :)
Herkenbaar 'leesprobleem' ..... wel grappig dat jij je ook het best kan concentreren bij klassieke muziek dan ;-)
Daarnaast moet ik alleen thuis zijn..... met man en/of (volwassen inwonende) kids in de buurt kan ik t schudden.
corryjohan zei…
Wow, wat veel boeken. En allemaal gelezen ook? Kijk dan eens bij mij, want dan krijg je een tip voor een boekenmarkt.
Kati H zei…
Veel plaats is er idd niet meer. Waar is die laatste foto van dan?
Hari OM
We match somewhat in our theme - I envy your book wall!! YAM xx
It's not my own book wall, but a picture of small bookstore, which I found at Google pictures.
minoesjka2 zei…
Ik heb in mijn werkkamer een boekenwand van 4,5 meter ....... heerlijk mijn eigen bibliotheek :-) En gelukkig zo lees ik zijn er meer die dat hebben.
Je bent niet de enige die kan lezen met muziek op de achtergrond, alleen maakt bij mij het soort muziek niet uit. Leuke post!

Populaire berichten