Waar ben jij over 5 jaar?

Deze week heeft Marieke een hersenkraker van jewelste op haar website gezet:

http://mariekevanwoesik.nl/cms/spijtisvooraltijd-opdracht-2-waar-ben-jij-5-jaar/

Een opdracht met de volgende onderwerpen, waarbij je aangeeft waar jij op dat onderwerp over 5 jaar denkt te zijn:

Persoon

Als persoon over 5 jaar ben ik nog net geen Abraham. Ook wil ik met denken en doen in mijn leven sterker in mijn schoenen staan. Door de komende 5 jaar daarvoor meer tijd daaraan te gaan besteden, wil ik dat doel bereikt hebben.

Liefde

Over 5 jaar ben ik nog steeds bij mijn vrouw en mijn kinderen, die ik dan alweer 13 jaar ken.

Vrienden

Ik wil in de komende 5 jaar, dat goede kennissen van vroeger weer tot onze vriendengroep behoren.

Woning

Ik geniet over 5 jaar nog steeds van dezelfde woning waarin ik nu woon

Werk en Studie

Over 5 jaar heb ik meer kennis en ervaring op het gebied van verzekeringen en hypotheken.

Ambities

Ik leef van dag tot dag. Dus ambitie heb ik niet.

Hobby en Vrije tijd

Over 5 jaar wil ik weer de modelspoorbaan uit de mottenballen gehaald hebben.

Bucketlist

De vraag van Marieke is welke 3 dingen je over 5 jaar van je lijstje afgestreept wil hebben.

Aangezien ik geen Bucketlist heb, kan ik ook geen 3 dingen afstrepen.

Reacties

Populaire berichten