Wat vind jij belangrijk?

is de opdracht van een nieuwe opdrachtreeks:

Spijt is voor altijd 

Opdracht van deze week is 5 antwoorden te geven op 3 vragen:

Noem 5 dingen die jij leuk vindt:

  1. Stilte in de natuur
  2. Mijn achtertuin met alle vogels
  3. Wandelen in de bossen
  4. Lezen in een goed boek
  5. Reizen door het ruige Schotland 
 Noem 5 dingen jij belangrijk vindt:

  1. Respecteer de medemens zoals hij of zij is. 
  2. Mijn gezin
  3. Mijn leven 
  4. Mijn motto "Verbeter de wereld, begin bij jezelf 
  5. Mijn momenten van onzekerheid, die ik ga overwinnen
Noem 5 die jij goed kan:
  1. Behulpzaam zijn voor andere mensen 
  2. Nieuwe stappen durven in mijn verdere leven zetten sinds ik mijn vrouw ken
  3.  Niet opgeven
  4.  Postief denken
  5.  Genieten van het leven en beleef elke dag wat er op je levenspad komt





Reacties

Populaire berichten