Waar besteed jij je tijd aan?


Waar besteed ik mijn tijd aan?

  1. Werken
  2. Huishouden
  3. TV kijken
  4. Radio luisteren
  5. Blogs maken
  6. Foto's maken in het kader van Thursday's Challenge
  7. Krant lezen
  8. Boeken lezen
  9. Wandelen
  10. Tuinieren
Waar besteed ik de meeste tijd aan?

  1. Werken
  2. Huishouden
  3. TV Kijken
  4. Krant lezen
Waar zou ik meer tijd aan willen besteden?

  1. Betere blogs maken
  2. Boeken lezen
  3. Wandelen
  4. Tuinieren

Door mijn autisme weet ik inmiddels wat mijn plussen en minnen zijn. Door de loop der jaren weet ik inmiddels dat door goed te plannen dingen lukken zoals het moet lukken. Alleen in de praktijk lukt dat niet altijd. Door er over te schrijven weet ik, dat dingen, die ik doe, voor verbetering vatbaar zijn. Als ik hierover schrijf, word ik er bewust van gemaakt en ga na denken hoe de dingen veranderd en verbeterd kunnen worden.

Ik neem mij dit jaar voor dingen beter te plannen, anders te plannen en dingen uit te voeren zoals de planning is. Als dat gaat lukken, komt er meer geestelijke rust, die voor mij heel belangrijk is. Niet alleen ik heb er baat bij, maar ook mijn gezin.

Ook wil ik meer gaan lezen. Het is niet alleen voor mijn werk (waarvoor ik dit jaar nog 4 belangrijke examens moet doen), maar ook door het lezen van mooie boeken, krijg ik meer geestelijke rust.

Omdat ik geen auto heb, is het wandelen beperkt tot de omgeving. Bovendien hou ik rekening met de leeftijd van onze hond, die inmiddels 13 jaar oud is. Verder wil ik dit jaar ook meer tijd gaan besteden aan de tuin, zodat het een eldorado voor vogels en muizen blijft.

Reacties

Populaire berichten