Op naar je doel

is deel 7 alweer van Spijt voor Altijd

Een hersenkraker voor mij van hier tot Toykio en weer terug.

Als ik niet dingen niet gericht plan, dan verslonst hetgeen ik als doel gesteld heb heel snel bij mij.

Dat leidt onnodig tot frustratie bij mij en mijn gezin. Daarom is het juist goed om door anderen op scherp gezet te worden.

Bron
Doelen die ik gesteld heb, zijn zowel korte termijn doelen als lange termijn doelen:

http://chriskrastdoorblogland.blogspot.nl/2015/02/waar-besteed-jij-je-tijd-aan.html

 
Bron
 Anders dan andere jaren ben ik, mede door het blog van Marieke, anders gaan denken, stukje bij beetje beter gaan denken. Het gaat met vallen en opstaan, maar ik kom er wel. Het wordt een pittige opdracht, maar ik wil wel de doelen voor dit jaar gaan behalen.

Als iets anders loopt, moet ik dan op dat moment mijn plannen bijstellen en uitstellen, maar niet definitief niet in de prullenbak gooien en niet meer uitvoeren.

Ik hou je op de hoogte van mijn gestelde doelen en of ze uitkomen en hoe ik dat gedaan heb.



Reacties

Populaire berichten